A rendezvényszervezés nehézségei

A rendezvényszervezők munkája nem könnyű. Sokan hajlamosak azt mondani, hogy egyszerű dolguk van, mivel nem ők vannak a színpadon, nem nekik kell idegeskedni, hiszen csak a háttérből irányítják a folyamatot. Mielőtt jelentkeztem a rendezvényszervezői szakra az egyetemen, én sem gondoltam bele igazán, hogy mennyire bonyolult feladattal kell szembenéznie egy szervezőnek. Mindenért neki kell vállalni a felelősséget, ami egy eseményen történik, kezdve az olyan egyszerű problémákkal, mint például hogy az irodában van-e elegendő papír és nyomdafesték, az olyan életbevágókig, mint hogy van-e mentő és orvos a helyszínen. Ha valami hiba csúszik az esemény folymatába, mindenki a szervezőt fogja szidni, és az összes reklamációt neki kell kezelnie. Kapcsolatot kell tartania a fellépőkkel, a menedzserekkel, az ételszállítókkal, a technikai szakemberekkel, és még sokáig sorolhatnánk. Mindenre és mindenkire figyelnie kell, és nincs fix munkaideje sem, mivel sok esetben egész nap reggeltől estig dolgozik. Az alapvető megoldandó helyzeteken kívül gyakran merülhetnek fel váratlan gondok is. Mondjuk mint amikor a szállító autó elromlik, balesetet szenved, vagy defektet kap útközben, rajta az összes színpadi kellékkel.

Az ilyen problémák elkerülése érdekében nagyon fontos figyelni az olyan dolgokra, mint az autók rendszeres ellenőrzése, javítása, vagy éppen a gumi cseréje. Az egyik tanárom ajánlott is egy autószervizt, amely budapesti helyszínen működik, márkafüggetlen, és neki csak jó tapasztalata volt vele eddig. Online is foglalhatunk ide időpontot, így ha időben jelentkezünk, biztosak lehetünk abban, hogy a rendezvényre tökéletes állapotban lesznek az autók. Mivel kíváncsi voltam, otthon rá is kerestem a Méta Autószerviz honlapjára.

Nagyon megtetszett, mert egy igazán igényes és jól megtervezett felületről van szó. Minden részletre figyeltek, képekkel is ellátták az oldalakat, valamint az összes információt világosan fogalmazták meg. Galériát is találtam. Ennek külön megörültem, mert általánosságban elmondható, hogy szeretem előre megnézni hogy mit veszek meg, akár termékről, akár szolgáltatásról legyen szó. Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki így gondolkozik. Az emberek sokkal könnyebben bíznak meg egy webes felületben, ha elhelyeztek rajta fotókat. Az autók gyakran szinte családtagnak számítanak egy-egy háztartásban, és a gazdáik szeretnék, ha a lehető legjobb “ellátásban” részesülnének. Ebben pedig sokat segít, ha a szerelő honlapján előre megtekinthetik a helyszínt.

Amellett, hogy a telefonszámuk és az email címük is elérhető a weboldalon, nagyon jó ötletnek tartom, hogy létrehoztak egy online időpontfoglaló rendszert. Ha ezt vesszük igénybe, biztosak lehetünk abban, hogy lesz időpontunk. Bármikor és bárhol foglalhatunk, nyugodt körülmények között, és elkerülhetjük a sorbanállást. Az sem egy utolsó szempont, hogy sokan vannak, akik nem szeretnek telefonálni. Ezt az érzést nagyon jól ismerem, mivel magam is ilyen vagyok. Sokkal szívesebben írok emailt, vagy foglalok online időpontot, mint hogy telefonáljak.

A szolgáltatások között láthatjuk, hogy nagyon sokféle problémával kapcsolatban kérhetjük a segítségüket. Ilyen például az állapotfelmérés, az olajcsere, a fék, fényszóró, lengéscsillapító, kuplung javítása, a klíma tisztítása vagy töltése, a futómű beállítása, vagy a gumi cseréje. Az oldalt olvasva azt is megtudhatjuk, hogy a gumi cseréje és javítása volt kezdetben a Méta Autószerviz fő profilja. Később pedig, ahogy egyre több elégedett és visszatérő ügyfelük lett, bővítették a szolgáltatásaikat.

Amellett, hogy a szolgáltatásokat érthetően és kellő magyarázattal ellátva mutatják be, egy blogot is csatoltak a honlaphoz. Ezen sok cikket olvashatunk el autóalkatrészekkel és autószerelős témákkal kapcsolatban.